Monday, December 29, 2008

Siaran Media - AMK ALUKAN KEHADIRAN EZAM BERSAMA 6 KOTAK


AMK Negeri Terengganu mengalukan kehadiran Sdr. Ezam Mohd. Nor yang telah dijemput oleh YB Senator Wan Farid Wan Salleh Calon Barisan Nasional P036 Kuala Terengganu bagi membantu kempen Barisan Nasional .

AMK Negeri Terengganu meminta supaya Ezam datang bersama 6 kotak yang pernah didakwa oleh beliau berkaitan rasuah dan penyelewengan pimpinan UMNO dan BN . Rakyat seluruh Malaysia pernah diberitahu oleh beliau sewaktu menjadi Ketua AMK Malaysia mempunyai 6 kotak bukti rasuah dan penyelewangan UMNO /BN .

Sekiranya beliau yang masih terus konsisten dan serius dalam menentang rasuah sudah pasti ini medan yang terbaik untuk mendedahkannya . Rahsia 6 kotak tersebut masih terus menjadi rahsia yang masih ditutup oleh Ezam . Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia telah pun dibentuk dan diluluskan oleh Parlimen seharusnya digunakan sebaik mungkin untuk mendedahkan kekotoran dalam UMNO / BN .

Integriti dan kredibiliti Ezam akan kembali pulih selepas menyertai UMNO semula dengan mendedahkan 6 kotak dokumen rasuah dan penyelewengan UMNO / BN. Ini adalah kerana antara alasan beliau menyertai UMNO semula adalah kerana menyokong Perdana Menteri Datuk Seri Abdullah Hj Ahmad Badawi menentang rasuah .

Para Pengundi P036 Kuala Terengganu sedang menanti kehadiran Ezam bersama 6 kotak yang diwar-warkan.

FARIZ MUSA

Ketua AMK Negeri Terengganu

0 ulasan:

Post a Comment

 

Copyright 2009 All Rights Reserved Revolution Two Lifestyle theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com